مجله پوشاک

انواع جدیدترین مدل مانتو آنغوره در سال ۲۰۲۲

۴/۵ - (۱ امتیاز)

جدیدترین مدل های مانتو آنغوره؛ مانتو آنغوره ۲۰۲۲

مدل مانتو آنغوره یکی از جدیدترین و به روز ترین محصولات تولیدی مانترا مد می باشد. برای تهیه مانتو آنغوره از بهترین و با کیفیت ترین پارچه های آنغوره استفاده شده است و همچنین دارای دوخت منظم و منسجمی می باشد. این مدل مانتو جنس آنغوره مناسب پوشیدن در فصل پاییز است و گرمای ایده آلی ایجاد می کند.

توضیح درباره جنس مانتو آنغوره

پارچه های آنغوره جز اولین پارچه هایی می باشند که از الیاف صد در صد طبیعی تهیه می شوند. این پارچه از پشم نوعی بز که در کوه های تبت زندگی می کرد گرفته می شد. رایج ترین نوع پارچه برای دوخت و تهیه پوشاک زمستانی، پارچه آنغوره است.
از پارچه آنغوره برای مانتو نیز استفاده می شود که مانتو آنغوره جدید نیز از همان جنس می باشد.

مانتو جنس آنغوره بسیار با دوام می باشد چرا که الیاف پشمی آن بسیار مستحکم می باشند. در نتیجه تار و پود آن به آسانی از هم گسسته نمی شوند. نرمی و انعطاف پذیری مدل مانتو آنغوره بالا بوده و به همین دلیل برای پوست های حساس نیز مناسب می باشد. این مانتو وزن بسیار کمی دارد و روی بدن حس سنگینی و خستگی ایجاد نمی کند.

در کنار ویژگی هایی مانند نرمی، سبکی و وزن کم، عایق بسیار خوبی در برابر نفوذ سرما نیز محسوب می شود. خاصیت چروک پذیری بسیار کمی دارد و ضد آب نیز به شمار می رود.

ظاهر مدل مانتو جنس آنغوره

مدل مانتو آنغوره در عین حال که ظاهر ساده و آرامی دارد، جلوه زیبایی بر روی تن دارد و قابلیت ست شدن با اکثر لباس ها را دارد. مدل آنغوره استفاده شده در این مانتو دارای طرح های ریز است. در مدل مانتو آنغوره طرح دار از یقه مردانه استفاده شده است. این مانتو آنغوره دکمه دار بوده و جلوی مانتو به وسیله تعدادی دکمه نر و ماده باز و بسته می شوند. در مدل مانتو با پارچه آنغوره از سر آستین های کشی استفاده شده است. در انتها دو عدد جیب نقابدار در جلوی مانتو، زیبایی مانتو را تکمیل کرده اند.

معایب مانتو جنس آنغوره ۲۰۲۲

در کنار مزایا و ویژگی های مثبت که برای پارچه های آنغوره اشاره کردیم، یکسری معایب و نقاط ضعف نیز وجود دارد. گرچه کسانی که علاقمند به الیاف طبیعی هستند این معایب را به جان می خرند!

  • قیمت گران تری نسبت به الیاف مصنوعی دارند
  • آسیب پذیری بالا در برابر حشرات
  • آبرفت بالا
  • سنگینی به هنگام شستشو
  • احتمال بالای نخ کش شدن

رنگ بندی مدل مانتو آنغوره

در اوایل تولید پارچه های آنغوره تنها پشم سفید وجود داشت. در نتیجه پارچه های آنغوره فقط سفید بودند. اما با گذشت زمان و پرورش بزهای رنگی، امروزه پارچه های آنغوره در رنگ بندی های متنوعی تولید می شوند. مدل مانتو جنس آنغوره نیز که از الیاف آنغوره اصل و با کیفیت دوخته شده است، دارای رنگ بندی کاملی می باشد. با این کار سعی شده تا مدل مانتو آنغوره بتواند توجه هر بانویی را به خود جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *