مجله پوشاک

بهترین و خوش دوخت‌ترین‌ فرم‌ها درتولیدی ست مانتو شلوار

تولیدی ست مانتو شلوار
۴.۴/۵ - (۷ امتیاز)

بهترین و خوش دوخت‌ترین‌ فرم‌ها درتولیدی ست مانتو شلوار

مانتو اداری فرمی است که در تولیدی ست زنانه عمده طراحی و تولید شده و به عنوان پوشش رسمی خانم‌ها در محیط کاری ادارات شناخته می‌شود. انتخاب مانتو برای هر مکان و موقعیت نیاز به مشورت و راهنمایی دارد. به عنوان مثال برای مهمانی‌ها و مجالس، مانتوهای پر زرق و برق مجلسی انتخاب مناسب و ایده‌آلی هستند اما مدل‌های تولیدی مانتو مزونی مناسب محیط‌های رسمی نیستند.

مانترا یکی از معتبرترین تولیدی مانتو و لباس فرم اداری با چندین مدل متنوع در رنگ‌های خاص و جذاب می‌باشد. کیفیت پارچه و ریزبینی در مراحل دوخت از اولویت‌های این تولیدی است. اکثر ارگان‌ها و شرکت‌های خصوصی به دنبال مدل لباس فرم اداری جدید در عین حال با کیفیت هستند، به همین دلیل مانترا به عنوان تولید کننده فرم اداری با جدیدترین مدل‌ها در خدمت مجموعه‌های اداری و تجاری می‌باشد. در ادامه مقاله نکاتی را برای خرید بهترین و مناسب‌ترین ست مانتو شلوار بیان می‌کنیم.   

ویژگی‌های ست مانتو شلوار عمده

ست مانتو شلوار پوششی است که خانم‌ها چندین ساعت در روز آن را می‌پوشند به همین دلیل باید دارای جنس مرغوب و باکیفیتی باشد. مانتو با جنس پارچه‌ی بی‌کیفیت، پس از چند بار شستشو جلوه‌ی خود را از دست داده و مندرس به نظر می‌رسد. بنابراین باید بهترین تولیدی مانتو ارزان باکیفیت را پیدا کنید. 

اکثر مجموعه‌های اداری هوای محیط را متناسب با فصل سال تنظیم می‌نمایند بنابراین با پوشیدن مانتو اداری خنک مخصوصا در فصل تابستان دمای بدن خود را با محیط تنظیم کنید. اغلب احساس گرمای بیش از حد در لباس، نارضایتی و کارآیی شخصی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. بنابراین با انتخاب مانتوی مناسب و ایجاد احساس راحتی در محل کار، زندگی راحتی را برای خود بسازید.

سایز در خرید فرم اداری تاثیر زیادی دارد زیرا راحتی در لباس کار یکی از دلایل مهم پیشرفت کارکنان در محیط کاری می‌باشد. قیمت مانتوی اداری باید با توجه به کیفیت و دوخت پارچه تعیین شده و برای همه قابل خرید و به صرفه باشد.

پارچه تولیدی ست مانتو شلوار

انتخاب پارچه تاثیر زیادی روی کیفیت محصول نهایی و همچنین قیمت آن دارد. در تولیدی مانتو اداری چندین نوع پارچه برای دوخت استفاده می‌شود. مانترا همواره در تلاش است تا با انتخاب بهترین پارچه‌ها رضایت مشتریان خود را به دست آورد. پارچه بزیاق ترک، پارچه فیونا، پارچه کرپ و پارچه پیردوپل ترک از بهترین و بی‌نظیرترین نوع پارچه‌ها در زمینه تولیدی ست مانتو شلوار هستند.

پارچه‌ی فیونا از نظر کیفیت پارچه انواع مختلفی دارد بنابراین در هنگام خرید نوع باکیفیت آن را تهیه نمایید. نوع درجه یک پارچه فیونا فرم اداری شما را تا یک سال بیمه می‌کند. کرپ پارچه‌ی مناسبی برای فرم‌های اداری محسوب می‌شود اما گرماژ یا همان وزن پارچه نسبت به پارچه‌های دیگر بالا است. معمولا در تولیدی مانتو پاییزه از این پارچه استفاده می‌کنند. در عین حال ست مانتو شلوار کرپ تنخور بسیار عالی و از نظر دوام در صدر جدول پارچه‌های مناسب فرم‌های اداری قرار دارد.

اکثر طراحان مانتو فرم اداری عاج پارچه بزیاق ترک را، بهترین انتخاب برای دوخت می‌دانند. دوام بالا، کیفیت بی‌نظیر و راحتی پارچه بزیاق ترک از مزیت‌های این پارچه محسوب می‌شود. راحتی پارچه بزیاق به علت ترکیب مواد اولیه با ۷۵ درصد نخ می‌باشد. پارچه بزیاق محصول کشور ترکیه بهترین نوع پارچه است. پارچه بزیاق به علت ترکیب نخی در تولیدی مانتو تابستانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه پیردوپل به علت قابلیت کشی برای دوخت فرم‌های اداری مناسب می‌باشد. عموما از این پارچه برای مانتوهای کتی تولیدی مانتو اسپرت استفاده می‌شود. از مزیت‌های پارچه پیردوپل می‌توان به مقاومت در برابر چروک شدن، نداشتن آبرفت و رنگ رفتگی اشاره کرد.              

تنوع رنگ در تولیدی ست مانتو شلوار

رنگ یکی از مواردی است که در خرید از تولیدی ست مانتو شلوار بسیار اهمیت دارد. رنگ مانتو می‌تواند تاثیر زیادی در تیپ، شخصیت و خوش‌پوش بودن داشته باشد. بسیاری از ادارات و شرکت‌ها به علت یکپارچه سازی کارمندان، فرم اداری با یک رنگ خاص را انتخاب می‌کنند.

اگر به ترکیب رنگی برای ست کردن فرم اداری اهمیت می‌دهید، رنگ مشکی بسیار مناسب می‌باشد. عموما مانتو شلوار مشکی را می‌توان با هر رنگی ست کرد. رنگ‌های طوسی، مشکی، سرمه‌ای، کرم، بژ، خاکستری و قهوه‌ای مناسب‌ترین رنگ‌ها برای ست مانتو شلوار خانم‌ها می‌باشد. فرم‌های اداری شیک را می‌توان تک رنگ یا در دو رنگ متفاوت استفاده کرد. معمولا رنگ‌های فانتزی را در تولیدی مانتو اسپرت استفاده می‌کنند.       

قیمت ست مانتو شلوار عمده

۸۰ درصد قیمت ست مانتو شلوار به جنس پارچه و ۲۰ درصد آن به مدل مانتو و سایز آن بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت فرم‌های اداری به سایت فروشگاه اینترنتی مانترا مراجعه کنید.

تعداد سفارش در قیمت نهایی ست مانتو شلوار تاثیر گذار است. سفارش‌ عمده از تولیدی ست مانتو شلوار بسیار به صرفه‌تر می‌باشد زیرا برای دوخت آن‌ها از یک طاقه پارچه استفاده می‌کنند بنابراین قیمت نهایی کمتری برای مشتری خواهد داشت. اما در سفارش‌ تکی از پارچه به صورت متری استفاده می‌کنند به همین دلیل قیمت متفاوتی دارد.     

سایز ست مانتو شلوار عمده

فرم‌ اداری باید متناسب با سایز و فرم بدنی شما باشد. بنابراین فرم اداری تنگ انتخاب مناسبی برای شما نمی‌باشد. کار در محیط کاری معمولا با ا نجام فعالیت همراه است بنابراین باید فرمی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید فعالیت‌های کاری خود را انجام دهید.

خرید ست مانتو شلوار از تولیدی مانترا

دیگر لازم نیست برای خرید به صرفه و ایده‌آل، زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین تولیدی کنید بلکه تنها می‌توانید با مراجعه به سایت تولیدی ست مانتو شلوار مانترا، بروزترین مدل‌ها با پارچه و رنگ دلخواه را انتخاب کنید. علاوه براین، مانترا تولیدی مانتو جین نیز محسوب می‌شود بنابراین مدل‌های متنوع مانتو را در اختیار دارید. به علت خرید بی‌واسطه از این مجموعه، قیمت‌ها به صرفه و اقتصادی است. کیفیت پارچه، دوخت تمیز و تضمین قیمت از ویژگی‌های عمده فروشی مانترا می‌باشد.        

سخن آخر

اکثر خانم‌های شاغل به آراستگی ظاهری در عین حال شیک بودن در محیط کار بسیار اهمیت می‌دهند به همین دلیل انتخاب از بین مدل‌های متنوع ست مانتو شلوار از حساسیت بالایی برخوردار است. در هنگام خرید از کانال تولیدی مانتو ارزان حتما جنس پارچه مانتو، رنگ پوست، رنگ مانتو و فرم اندام‌ خود را در نظر بگیرید تا خریدی مناسب و باکیفیت داشته باشید. اکثر خانم‌های شاغل زمان کافی برای خرید ندارند به همین دلیل تولیدی مانترا با فروش آنلاین فرم‌های اداری متنوع به کمک این خانم‌ها آمده است. همچنین تولیدی مانتو لی یکی دیگر از محصولاتی است که توسط مجموعه مانترا ارائه می‌شود.

سوالات متداول

  1. چه پارچه‌هایی در تولیدی ست مانتو شلوار کاربرد بیشتری دارند؟

پارچه بزیاق ترک، پارچه فیونا، پارچه کرپ و پارچه پیردوپل ترک بهترین کیفیت را در سطح پارچه‌های اداری دارند. این پارچه‌ها به دلیل ایست فوق‌العاده در استایل ظاهری و دوام طولانی مدت مورد استقبال عموم قرار گرفته‌اند.

  1. قیمت ست مانتو شلوار عمده با قیمت تکی آن چه تفاوتی دارد؟

در فروش عمده به دلیل استفاده از کل طاقه‌ی پارچه، قیمت پایین‌تر و به‌صرفه‌تر می‌باشد. اما در دوخت تکی چون طاقه ناقص می‌شود، قیمت کمی بالاتر است.

  1. کدام رنگ‌ها بیشترین استفاده را در تولیدی فرم اداری دارند؟

طوسی، مشکی، سرمه‌ای، کرم، بژ، خاکستری و قهوه‌ای جزو بیشترین رنگ‌هایی هستند که در ادارات و شرکت‌ها استفاده می‌کنند.

 

 

        

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *