مجله پوشاک

انواع طراحی در تولیدی مانتو نخی

مانتو نخی
۵/۵ - (۱ امتیاز)

مقدمه

با شروع فصل تابستان و گرمای طاقت فرسا، تولیدی مانتو نخی با ارائه بهترین و خنک‌ترین مدل‌های مانتو آراستگی ظاهری همراه با راحتی را به خانم‌های شیک‌پسند تقدیم می‌کند. تولیدی مانتو مزونی برای هر سبک و سلیقه یک مدل خاص و شیک در انواع رنگ‌ها و مناسب مجالس و میهمانی‌ها طراحی می‌کند هم‌چنین با طراحی و تولید مانتو نخی متفاوت و جذاب در روزهای گرم تابستانی همراه شما هستند.

گروه طراحی تولیدی مانتو تابستانه با نزدیک شدن به روزهای گرم سال مانتوهای آزادتر و خنک‌تر از جنس پنبه طراحی می‌کنند تا خانم‌ها از گرمازدگی در امان باشند. در تولیدی مانتو نخی انواع رنگ‌ها و جنس‌ها وجود دارد بنابراین خانم‌ها می‌توانند رنگ و جنس مانتو را با توجه به فصل سال انتخاب کنند. پارچه‌های نخی، نازک و کتان بهترین پارچه‌ها برای تابستان هستند چون خاصیت آبگیری دارند و از تعریق زیاد جلوگیری می‌کنند. میزان آزاد بودن و راحتی مانتو یکی دیگر از معیارهای مهم انتخاب مانتو در فصل تابستان می‌باشد.

انواع طراحی در تولیدی مانتو نخی

  1. مانتو نخی دکمه‌دار کوتاه

 یکی از مدل‌های پرطرفدار تولیدی مانتو نخی در تهران است که در قسمت جلو چند دکمه دارد. قد این مانتو تقریبا تا زانو یا بالای زانو می‌باشد و معمولا در جنس‌های نخی و نازک تولید می‌شود و بیش‌تر مناسب خانم‌هایی است که قد نسبتا بلندی دارند. رنگ‌های تیره آن مناسب دانشگاه می‌باشد هم‌چنین این مدل مانتو در تولیدی مانتو لی نیز طرفدار دارد.  این مدل مانتو را به دو صورت می‌توانید بپوشید؛ دکمه‌های آن را باز بگذارید و با استفاده از سارافون یا پیراهن برای زیر مانتو به آن حالت اسپرت و غیر رسمی بدهید یا دکمه‌های آن را ببندید.

 

  1. مانتو نخی دکمه‌دار بلند

 مانتوهای نخی بلند که در قسمت جلو با چندین دکمه بسته می‌شوند یکی از مدل‌های پرطرفدار تولیدی مانتو نخی در مشهد می باشد. قد این مدل بلند و تا زیر زانو ادامه دارد. خانم‌هایی که قد کوتاه‌تری دارند با این مدل تا حدودی قد خود را کشیده‌تر نشان می‌دهند. در کانال تولیدی مانتو، می‌توانید مدل‌های متنوع در رنگ‌های خاص و شیک را مشاهده کنید و با توجه به قد و سایز مانتو مورد نظر خود را سفارش دهید. مانتوهای بلند یکی از مدل‌های پر تکرار تولیدی مانتو اداری است زیرا مناسب قوانین پوشش اداره‌ها و دانشگاه‌ها می‌باشد.

 

  1. مانتو نخی جلو بسته کوتاه

اغلب مانتوهای نخی جلو بسته در دو مدل وجود دارند؛ جلوی این مدل مانتو کاملا بسته است و یک زیپ مخفی در کنار یا پشت مانتو وجود دارد یا نیمی از مانتو دکمه‌دار و بقیه مانتو جلو بسته می‌باشد. البته مدل دیگری نیز وجود دارد که کاملا بسته می‌باشد و حتی زیپ هم ندارد. مانتو‌های جلو بسته با طرح‌های سنتی یکی از مدل‌های پر طرفدار در تولیدی مانتو نخی در اصفهان می‌باشد. طرح لی این مدل یکی از پرتکرارترین‌ها در تولیدی مانتو جین است که جلوه‌ای خاص و شیک دارد. مانتوهای جلو بسته به دلیل آزاد بودن و جنس پارچه خنک، احساس راحتی و سادگی را القا می‌کند و مناسب مکان‌های غیر رسمی و مهمانی‌های خانوادگی می‌باشد.

  1. مانتو نخی جلو بسته بلند

 یکی از مدل‌های بسیار خاص که معمولا توسط طراحان خوش سلیقه تولیدی مانتو مزونی طراحی می‌شوند. جلوی مانتو کاملا بسته و یک زیپ مخفی برای پوشیدن راحت دارد. قد مانتو بلند و معمولا تا مچ پا است. سبک این مدل بسیار شیک و مناسب برای خانم‌های لاغر با شکم صاف است زیرا آن‌ها را خوش اندام‌تر و قد را کشیده‌تر نشان می‌دهد. اگر می‌خواهید در مهمانی‌های رسمی بدرخشید این مدل مانتو بسیار مناسب است. مدل‌های آزاد این مانتو برای خانم‌های باردار بسیار کاربرد دارد.  

  1. مانتو نخی جلو باز کوتاه

مانتو‌های جلو باز کوتاه یکی از طراحی‌های فوق‌العاده تولیدی مانتو شیک محسوب می‌شود. در این مدل مانتو قسمت جلو، باز است و هیچ‌گونه کمربند و دکمه‌ای ندارد و معمولا برای زیر مانتو از سارافون‌های یک رنگ استفاده می‌کنند. جنس پارچه‌های مورد استفاده معمولا خنک و آب‌گیر است به همین دلیل این مانتو حس رهایی و جوانی را به خانم‌ها القا می‌کند. هم‌چنین یکی از مدل‌های محبوب در تولیدی مانتو پاییزه نیز می‌باشد. اگر می‌خواهید سن خود را کمتر نشان دهید می‌توانید از این مدل در سبک پوشش خود استفاده کنید.

  1. مانتو نخی جلو باز بلند

جلوی مانتو کاملا باز و قد آن بلند است. با توجه به طرح مانتو برای زیر آن از سارافون‌های یک رنگ استفاده می‌کنند. این مدل یکی از محبوب‌ترین‌ها در تولیدی مانتو نخی ارزان در تهران محسوب می‌شود زیرا در عین سادگی و راحتی بسیار شیک و خاص است و معمولا خانم‌های شیک‌پوش از این مدل در استایل روزمره خود استفاده می‌کنند. اگر اندام پری دارید مانتوهای نخی جلو باز بلند بسیار برای شما مناسب می‌باشد زیرا شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد.

  1. مانتو نخی گره‌ای (کمربنددار)

قسمت جلویی مانتو باز و بدون دکمه و زیپ است و تنها با استفاده از یک کمربند در قسمت کمر جمع شده و گره می‌خورد. اکثرا این مدل مانتو در تولیدی مانتو حراجی وجود دارد زیرا مدل بسیار همه پسندی است و فروش آن بسیار بالا می‌باشد. این طرح مانتو برای خانم‌های قد کوتاه مناسب است زیرا قد را بلندتر و اندام را کشیده‌تر نشان می‌دهد. معمولا پوشش دهی این مدل کامل است اما می‌توانید برای راحتی بیش‌تر از سارافون برای زیر مانتو استفاده کنید. مانتوهای کمربندار معمولا یکی از طراحی‌های تولیدی مانتو اسپرت می‌باشد.    

سخن آخر               

مانتو یکی از پوشش‌هایی است که سبک استایل خانم‌ها را مشخص می‌کند و اهمیت فراوانی در میزان آراستگی ظاهر و شیک بودن آن‌ها دارد. گروه طراحی تولیدی مانتو نخی انواع مدل‌ها را در رنگ‌های متفاوت طراحی می‌کنند تا سلیقه‌ی همه‌ی افراد را در برگیرد. مدل، جنس و رنگ سه فاکتور مهم در انتخاب مانتو می‌باشد. با فرا رسیدن فصل بهار و تابستان تولیدی مانتو تابستانه رونق می‌گیرد زیرا فروش مانتوهای نخی و راحت به اوج خود می‌رسد. هم‌چنین تولیدی مانتو ارزان نیز در بورس قرار می‌گیرد زیرا معمولا مانتوهای نخی ساده‌تر و راحت‌تر از مانتوهای مجلسی و پرکار هستند.

سوال

  1. کدام یک از طرح‌های تولیدی مانتو نخی برای دانشجو مناسب می‌باشد؟

مانتوهای دکمه دار بلند، مانتوهای جلو بسته بلند و مانتوهای کمربنددار بهترین مدل‌هایی است که برای دانشگاه مناسب می‌باشد.

  1. کدام پارچه‌ها بیش‌ترین استفاده را در تولیدی عمده مانتو نخی دارند؟

پارچه‌هایی با الیاف پنبه مانند نخ و کتان که علاوه بر سبک بودن آب‌گیر خوبی نیز هستند.

  1. چرا مانتو‌های تابستانه محبوب هستند؟

زیرا بسیار راحت، ساده، خنک، متنوع و رنگارنگ می‌باشند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *