پرسش و پاسخ تولیدی مانترا

سوالات متداول برای مشتریان تولیدی مانترا

۱) چرا تولیدی مانترا؟ مزایای خرید لباس عمده از تولیدی مانترا چیست؟

تولیدی مانترا به شما تضمین مطابقت کامل پوشاک ارسالی با تصویر و مشخصات را می­دهد و دقیقاً به همین دلیل است که شما می­توانید با خیالی آسوده خرید کنید.

به علاوه مانترا پوشاک خود را از تولید به مصرف و با حذف واسطه ها به دست شما می­رساند و به همین دلیل از قیمت مناسبی برخوردار است. البته از کیفیت خوب و به روز بودن پوشاک زنانه مانترا با ژورنال های روز دنیا هم نمی توان به سادگی گذشت.

در نهایت انتخاب با شماست و پیشنهاد ما، اعتماد و امتحان است.

۲) خدمات مشاوره و پیگیری پوشاک عمده در تولیدی مانترا به چه صورت می باشد؟

شما می­توانید از چند روش با ما در ارتباط باشید و در صورت نیاز به هرگونه مشاوره، از طریق فرم تماس با ما در سایت، تماس تلفنی، واتساپ و تلگرام، تیم مانترا آماده پشتیبانی شما مشتریان گرامی است.

۳) آیا امکان مرجوعی پوشاک زنانه هست؟ در چه صورت می توانم این کار را انجام دهم؟

شما می­توانید طی ۲۴ ساعت پس از تحویل کالای مورد نظر خود و در صورت مقایرت آن با مشخصات و تصویر سایت، آن را مرجوع کنید.

۴) در صورت بروز مشکل از طرف شما، ارسال لباس زنانه معیوب یا متفاوت با عکس در سایت، می توانم درخواست تعویض کالا را داشته باشم؟

بله شما می­توانید کالای معیوب یا متفاوت با تصویر و مشخصات سایت را مرجوع و یا تعویض نمایید.

۵) چطور می توانم در سایت تولیدی مانترا سفارش دهم؟

این کار به سادگی امکان پذیر است، هر کدام از کالاهای مورد نظر شما دارای بخشی به نام افزودن به سبد خرید است که پس از فشردن آن، لباس مورد نظر شما به سبد خریدتان اضافه خواهد شد.

شما می­توانید برای همه کالاهای سایت اینکار را انجام دهید و در نهایت به بخش سبد خرید که در بالای صفحه قابل مشاهده است رفته و سبد خود را ویرایش و یا با پرداخت آن، سفارش خود را نهایی کنید.

۶) آیا می توانم بدون داشتن پروفایل کاربری در تولیدی مانترا، سبد خرید خود را نهایی کنم؟

خیر، با توجه به اینکه هدف شما سفارش آنلاین پوشاک عمده می­باشد و نیاز است که تمامی مشخصات اعم از آدرس، کدپستی، نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را برای ارسال کالا تعیین کرده باشید، لازم است حتماً حساب کاربری شما در مانترا ثبت باشد تا تیم پشتیبانی ما بتوانند کالای سفارش داده شده را به درستی ارسال کنند.

۷) چطور در سایت ثبت نام کنم یا وارد اکانت کاربری خود بشوم؟

از نوار بالای سایت وارد قسمت «ورود/ثبت نام» شوید و در بخش ثبت نام، تمامی اطلاعات خود را به درستی و با دقت درج نمایید، سپس با کلیک بر روی گزینه ثبت نام، پروفایل کاربری شما آماده است.

همچنین برای ورود به حساب کاربری لازم است که ایمیل و پسوردی که در زمان ثبت نام درج کردید را در بخش «ورود» وارد نمایید و پس از کلیک بر روی گزینه فوق، وارد اکانت کاربری خود شوید.

۸) رمز عبور خود را فراموش کرده ام، آیا راه حلی برای رفع این مشکل هست؟

در زمان ورود به سایت، یک گزینه به نام «فراموشی رمز عبور» در زیر دکمه ورود قرار دارد که پس از کلیک بر روی آن باید ایمیلی که با آن پروفایل خود را ساختید وارد کنید تا اطلاعات بازیابی پسورد خود را از طریق آن دریافت کنید.

بنابراین شما فقط در صورت داشتن ایمیل خود و دسترسی به آن امکان استفاده از این بخش را خواهید داشت که در صورت عدم رفع مشکل، تیم فنی تولیدی مانترا آماده راهنمایی شماست.

۹) ارسال کالا توسط مانترا چگونه صورت می گیرد و ما باید چقدر برای دریافت پوشاک عمده صبر کنیم تا به دستمان برسد؟

ارسال پوشاک سفارشی شما از طریق تیپاکس، باربری، پست و سواری امکان پذیر است و می توانید با توجه به زمان انتظار و صلاحدید خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

ارسال از طریق باربری به کل نقاط کشور طبق شهر ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت کاری

ارسال از طریق پست به کل نقاط کشور طبق شهر از ۲ روز تا ۵ روز کاری

ارسال از طریق تیپاکس به کل نقاط کشور از ۲۴ ساعت تا ۷۲ ساعت کاری

ارسال از طریق سواری به شهرهای اطراف شیراز نصف روز

۱۰) آیا امکان پرداخت درب محل از طریق کارتخوان، کارت به کارت یا به صورت نقدی وجود دارد؟

خیر، شما امکان پرداخت درب محل برای خرید اینترنتی را ندارید اما در صورت خرید حضوری شما می­توانید پرداخت از طریق کارتخوان و یا به صورت نقدی را انتخاب کنید.

۱۱) آیا باید از کارت بانکی خاصی برای پرداختِ مبلغ سبد خرید خود استفاده کنم؟

خیر، شما می توانید از طریق تمامی کارت های عضو شتاب خرید خود را نهایی و پرداخت کنید.

۱۲) می توانم به صورت حضوری از تولیدی مانترا خرید کنم؟

بله، این امکان برای تمامی مشتریان ما فراهم است و شما می­توانید از طریق بخش تماس با ما از آدرس ما مطلع و پس از هماهنگی برای خرید حضوری تشریف بیاورید.

۱۳) چه آفرها و شرایط ویژه ای برای مشتریان دارید و کلاً چطور می توانم از آفرهای شما مطلع شده و از آنها استفاده کنم؟

با توجه به قیمت های رو به رشد بازار و نرخ ارز که قیمت پارچه و تمامی ملزومات پوشاک زنانه را تحت الشعاع قرار می دهد، مانترا امکان تعیین این مورد از پیش را ندارد اما به طور کل تمامی مشتریان می­توانند با ثبت سبد خرید بالای ۵ میلیون تومان از ارسال رایگان کالا بهره مند شوند.

همچنین در صورت عضو بودن در خبرنامه، شما می­توانید از آفرهای پیش روی تولیدی مانترا زودتر از همه مطلع شوید.

۱۴) من تازه وارد صنعت پوشاک زنانه شدم، پیشنهاد شما برای من قبل از ثبت خرید چیست؟

ما در سایت برای شما مقالاتی به منظور راهنمایی بیشتر قرار داده ایم که با مراجعه به آنها اطلاعات جامعی را بدست خواهید آورد اما به طور کل، شما باید از نیاز و سلیقه مشتریان خود پیش از خرید مطلع باشید و بازار هدف خود را بشناسید.

۱۵) من تازه با تولیدی مانترا آشنا شده ام، چطور می توانم از جنس کالای شما مطمئن شوم و بدانم کالای ارسالی شما مطابق بیانات و تصاویر می باشد؟

تولیدی مانترا به شما تضمین مطابقت کالا با سایت را می­دهد که از هر حیث با خیالی آسوده خرید خود را ثبت کنید. به موجب این امکان، شما می­توانید در صورت عدم تشابه کالا با سایت، آن را مرجوع کنید.

۱۶) آیا تولیدی مانترا به مشتریان، تضمین کیفیت و بازپس گیری کالا را می دهد؟

بله، مانترا تضمین کیفیت کالا با توجه به اطلاعات درج شده در سایت را به شما می­دهد.