مجله پوشاک

لباس عمده زنانه؛ شیک ، باکیفیت و قیمت رقابتی

لباس عمده زنانه
۵/۵ - (۱ امتیاز)

لباس و پوشاک عمده زنانه

لباس عمده به تولید و خرید لباس به صورت کلی در تعداد زیاد اطلاق می شود. یکی از راه های خرید و فروش به صرفه در صنف پوشاک، خرید لباس عمده زنانه است. لباس و پوشاک عمده زنانه یکی از پرمصرف ترین لوازم در میان بانوان می باشد که شامل انواع بلوز، تیشرت، شلوار، شلوارک، دامن های بلند و کوتاه در مدل های مختلف می باشد.

تمایل فروشگاههای بزرگ و کوچک مثل دیجی استایل برای خرید و تهیه پوشاک زنانه مورد نیاز از تولیدی های عمده لباس زنانه؛ از آنجا نشات می گیرد که به علت خرید با حجم بالا، تولیدی ها محصولات خود را با سود بسیار کمی در اختیار آنها می گذارند و این سبب یک تعامل اقتصادی برای هر دو طرف و ادامه آن خواهد بود.

زیرا در صورت خرید عمده شما می توانید به سود قابل توجهی از فروش دست یابید. لباس و پوشاک عمده زنانه را می توانید از تولیدی های عمده لباس زنانه تهیه و خریداری نمایید.

حال هدف ما در این مقاله آشنا کردن شما با تمامی سوالات و ابهامات درباره ورود به صنعت و خرید عمده است.
همانطور که می دانید با توجه به همه گیری کرونا و رونق خرید اینترنتی یکی از راه های کسب درآمد، فروش پوشاک به صورت اینترنتی و در فضای مجازی است که در صورت انتخاب این روش، شما از هر جایی و در هر شرایطی می توانید به فعالیت بپردازید.

بسیاری از افرادی که امروزه سایت یا پیج فروش لباس زنانه در اینستاگرام، تلگرام و… دارند، از قبل را آماده ارسال نداشته و پس از دریافت سفارش و رسیدن آن به حد نصاب، خرید عمده لباس و را انجام می دهند تا ۱۰۰ درصد از فروش آن ها مطمئن بوده و مبلغ شان را پیش تر دریافت کرده باشند.

لباس زنانه عمده

ما به ما پیشنهاد میکنیم که اگر به دنبال لباس عمده زنانه برای فروشگاه پوشاک زنانه خود هستید؛ برای سود بیشتر و ارائه محصول باکیفیت به مشتریان تان حتما با عمده فروشی پوشاک زنانه مانترامد تماس بگیرید. ما کیفیت محصولات مان را تضمین میکنیم و با قیمتی رقابتی نسبت به سایر رقبا به فروش میرسانیم. 

چرا خرید لباس عمده بهتر است؟

وقتی شما برای تهیه لباس عمده به خرید لباس و پوشاک عمده زنانه یا هر کالای دیگری فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد چیست؟

بدون شک سود حاصل از فروش در ذهن شما نقش می بندد و خیال شما را تا حد زیادی از بابت خرید تعداد بالایی از پوشاک عمده راحت می کند، زیرا می دانید که در ازای این خرید با تعداد بالا، تخفیف چشم گیری عاید شما خواهد شد که آن را توجیه می کند.

تولیدکنندگان پوشاك عمده زنانه همیشه در حال طراحی و دوخت تعداد زیادی لباس عمده هستند تا بتوانند نیاز بازار را به طور روزانه تامین نمایند زیرا تمامی فروشگاههای بزرگ و کوچک محصولات خود را از تولیدی ها خریداری می کنند.

البته با توجه به نوسانات بازار که عمدتاً رو به بالا می باشد نیز خرید عمده پوشاک باعث شده تا طی این تغییرات رو به بالا، شما دچار چالش کمتری شده و یا حتی سود بیشتری دریافت کنید.

در این بین نیز برخی مغازه داران و خرده فروشان پوشاک هستند که به خرید عمده لباس اصلاً فکر هم نمی کنند، این همکاران سه دسته می باشند:

  • افرادی که در کار فروش پوشاک لاکچری هستند.
  • افرادی که مشتریانی با سلیقه خاص دارند و قرار است سفارش دوخت لباس، سفارش روبان دوزی پوشاک، نقاشی لباس و … را دریافت کنند و بدون سفارش کار، عملاً قادر به فروش نیستند و نظر مشتری و انتخاب او، تعیین کننده است.
  • افرادی که در اینستاگرام پیج دارند، خود کالایی برای فروش ندارند و فقط خدمات به مشتری و واسطه گری را انجام می دهند.این دسته افراد همان هایی هستند که اگر دقت کرده باشید، کالای مورد نظر شما را طی روزهای متمادی)حتی تا ۳ ماه( پس از ثبت سفارش و واریز ارسال می کنند که عمدتا از بازارهای خارجی یا تک فروشی ارزان قیمت تری خرید می کنند و یا سفارشات شما را برای ارسال در ازای دریافت پورسانت به پیجی از پیش تعیین شده، ارجاع می دهند.

 

نکات مهم برای عمده فروشی لباس زنانه

تولید کنندگان عمده لباس زنانه باید نکات مهمی را مدنظر داشته باشند. زیرا تولیدات آنها در سراسر فروشگاههای بزرگ و کوچک و خرده فروشی ها توزیع شده و مقابل چشم خریداران قرار می گیرد. توجه به این نکات باعث رونق کسب و کار آنها خواهد شد و فروشگاههای بیشتری برای تهیه عمده به آنها مراجعه خواهند کرد.

توجه به سلیقه مشتریان عمده لباس زنانه

اولین نکته مهم و ضروری در تولید پوشاک و لباس زنانه عمده توجه به سلیقه های مختلف افراد می باشد. هر فردی با توجه به نوع پوشش و سلیقه خود از مدل ها و طرح های خاصی استفاده می کند. لذا تولیدکنندگان باهوش همیشه این نکته را مد نظر دارند که باید با نیاز بازار آشنایی داشته و طرح ها باید به گونه ای انتخاب شوند که همه نوع سلیقه را شامل شده و تمام مشتریان را راضی نگاه دارد.

جنس و کیفیت پارچه برای تولید عمده پوشاک

دومین نکته مهم جنس و کیفیت پارچه و دوخت آن می باشد. مشتری در زمان خرید به جنس و کیفیت پارچه لباس زنانه توجه ویژه ای دارد تا لباس عمر و دوام بیشتری داشته باشد و در اثر شستشو فرم و زیبایی اولیه خود را از حفظ کند.

زمان مناسب برای تولید عمده لباس زنانه

سومین نکته ای که باید به آن توجه داشت توجه به نوع فصل می باشد که جنس پارچه ها و مدل آنها با توجه به فصل انتخاب شوند. برای فصل های گرم از پارچه های نازک و در فصل های سرد از پارچه های ضخیم برای دوخت عمده بهره می برند.

قیمت مناسب تولید پوشاك عمده زنانه

قیمت مناسب نیز یکی از نکات مهم برای فروش می باشد. دوخت خوب و با کیفیت نیز از دلایلی است که می تواند در جذب مشتری و خرید عمده لباس زنانه توسط فروشگاهها تاثیر بسزایی داشته باشد. تولیدی ها عموما به دلیل اینکه میزان زیادی پارچه تهیه می کنند لذا قیمت آنها برایشان بسیار مقرون به صرفه و ارزان است به همین دلیل تولیدات خود را با قیمت مناسب تری به فروشگاهها عرضه می کنند.

نوع بسته بندی پوشاك عمده زنانه

نوع بسته بندی عمده نیز از موارد مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. زیرا اولین چیزی که مشتری با آن روبرو می شود نوع بسته بندی لباس می باشد. بسته بندی باید متناسب با محصول از نظر سایز، مدل و رنگ باشد.

عمده فروشی لباس زنانه مانترا

خرید عمده لباس زنانه برای چه کسانی توصیه می شود؟

جواب این سوال کاملا مشخص و بر همه مبرهن است اما با توجه به ورود راه های جدید فروش پوشاک به صورت مدرن و افرادی ناوارد در این عرصه، توضیح این مسئله را بر خود لازم می دانیم.
خرید از عمده فروشی لباس زنانه عموماً توسط سازمان های دولتی و خصوصی برای تهیه لباس های فرم (فروش سازمانی لباس فرم)، فروشندگان پوشاک اعم از مزون داران، مجری شوهای خانگی و تمامی فروشگاه های لباس و آنلاین و سنتی انجام می شود.

خرید لباس و پوشاک عمده زنانه عموماً توسط افرادی صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با مشتری دارند و با توجه به داشتن مشتری ثابت یا پویا، می توانند با خیالی آسوده به سود حاصل از خرید لباس عمده فکر کنند و پس از خرید نیز، آن ها را به سادگی بفروشند.

درصد حاشیه سود این افراد زیاد است اما باید بتوانند محصول خریداری شده را به صورت مدرن (فروش اینترنتی پوشاک از طریق اینستاگرام، تلگرام، سایت و…) یا سنتی (مغازه و تک فروشی پوشاک و شوی خانگی و…) به فروش برسانند.
لازم به ذکر است که فروش عمده لباس زنانه به این افراد و اصناف از نوع B2B می باشد مگر اینکه فروشنده اصلی پوشاک عمده (فروشنده لباس و پوشاک عمده زنانه) خیلی بزرگ باشد و برای سایر عمده فروشان صنعت پوشاک، البسه ای به قیمت بسیار مناسب را ارائه دهد.

در خرید لباس زنانه عمده لازم است به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که میدانید یکی از سخت ترین شغل ها، مشاغلی است که با پوشاک بانوان در ارتباط است زیرا شما باید مناسب هر سلیقه ای لباسی را فراهم آورده باشید و بتوانید مشتریان خانم با ریزبینی و دقت زیاد و گاهاً سخت گیرانه را قانع به خرید از محصولات خود کنید.

ممکن است در منطقه ای افراد با توجه به شرایط مادی انتخاب های خود را انجام دهند و یا در منطقه ای علاقمند به پوشاک هنری و مدرن باشد یا لباس سنتی و کلاسیک را بپسندند و… که در نهایت همه این ها باید پیش از خرید لباس عمده مورد بررسی قرار گیرند.

خرید با پلن بومی شده

بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید لباس و پوشاک عمده زنانه، پلن مورد نظر خود را بچینید. بدین صورت با توجه به موارد بیان شده بدانید که باید برای چه کسانی با چه لایف استایلی خرید کنید. برای بدست آوردن پلن مناسب خرید لازم است اول به لباس افراد بومی آن منطقه (منطقه مد نظر برای فروش پوشاک) و نحوه خرید آن ها توجه کنید.

در صورت فروش اینترنتی لباس نیز می توانید قبل از استارت کار خود به انواع فروشگاه آنلاین پوشاک سر بزنید و کالاهای پر فروش آن ها را مرور کنید یا در صورت داشتن استایل خود برای فروش می توانید سبکی را در نظر گرفته و منحصراً در همان سبک فعالیت کنید.

راه های زیادی برای شناخت سبک و لحن برند خودتان هست که از همان طریق نیز می توانید جذب مشتری کرده و پلن بومی خود را بچینید، حتی ممکن است علاقه به کار در همه زمینه های پوشاک با هر سبک و سیاقی را داشته باشید، در نهایت انتخاب با شماست.

جنس لباس عمده

به طور مثال اگر شما برای فروش پوشاک در مناطق شمال خرید می کنید، لازم است به آب و هوای آن منطقه و پوشش بومیان آنجا توجه کنید و یا در صورت فروش محصول خود به افراد ساکن در مناطق جنوبی در هنگام تهیه لباس و پوشاک عمده این نکته را حائز اهمیت قرار دهید.

شما نمی توانید برای افراد بومی شمال در فصل گرما شلوار استرج با جنسی ترکیب از مواد پلاستیکی را استفاده کنید یا برای افراد جنوب کشور نمی توانید از لباس های گرم و کلفت تهیه کنید. پس دقت داشته باشید که جنس لباس عمده در میزان فروش شما بسیار اهمیت دارد.

طرح لباس و سلیقه مشتری

مجدداً تاکید می کنیم که شما باید با توجه به محلیت مورد نظر برای فروش و سلایق افراد آنجا لباس و پوشاک عمده زنانه را تهیه کنید. البته اگر کار شما، فروش اینترنتی پوشاک و لباس زنانه است به شما توصیه می کنیم که به دلیل عمومیت فضای خرید، تمامی سلایق را پوشش دهید.

این در صورتی است که طبق صحبت های پیشین، شما می توانید طرح لباس مورد نظر خود را در نظر بگیرید و پس از انتخاب سبک کاری خود، به طور مثال منحصراً به فروش لباس سنتی یا … بپردازید.

قیمت و برند پوشاک رنانه

در بعضی مواقع ما مشتریانی داریم که ترجیح آن ها خرید پوشاک ارزان قیمت است و توجه زیادی به مد روز و برند و مواردی از این دست ندارند. بنابراین تهیه برند های گران قیمت برای عرضه به این مشتریان کاری اشتباه بوده و در نهایت منجر به انباشت کالای شما در انبار می شود.
پس حتماً به سطح مالی و علاقه افراد آن منطقه به پوشیدن برند و سبک های روز دنیا، توجه کنید و با دقت به این امر، فروش لباس زنانه را برای خود امری سهل تر سازید.

چطور نوع جنسی را که به عنوان عمده تهیه می کنیم، تشخیص دهیم؟

این بستگی دارد که شما از یک فروشنده عمده لباس قدیمی خرید می کنید یا از یک سایت فروشگاه اینترنتی پوشاک عمده؟
در صورتی که به طور مثال از سایت ما (عمده فروشی لباس زنانه مانترا) خرید کنید، می توانید جنس پارچه مورد استفاده در تهیه پوشاک را مشاهده فرمایید که در صورت عدم تطابق جنس دریافتی با اطلاعات سایت، بدون هیچ نگرانی ای شما قادرید تا آن کالا را مرجوع کنید.

اما در صورتی که از یک عمده فروش سنتی پوشاک خرید می کنید(به طور مثال از بازار) شما باید به چند نکته توجه کنید. یا آن فروشنده را از قبل بشناسید و امتحان خود را پس داده باشد که هر آنچه بیان می کند همان جنس را تحویل شما دهد و یا شما باید جنس پارچه ها را بدانید و بتوانید مثلا تفاوت پارچه کتان ساده با کتان معمولی و پوپلین را تشخیص دهید.

تنوع عمده در مانترامد

اگر بخواهیم به تنوع لباس و پوشاک عمده زنانه که توسط تولیدی مانترامد عرضه می شوند اشاره کنیم، صحبت به درازا خواهد کشید و پیشنهاد می کنیم تا برای اطلاع از تمامی البسه و پوشاک عمده به لینک محصولات در سایت مراجعه و اجناس عمده زنانه را مشاهده فرمایید، البته در این بخش به گزیده ای از خدمات و محصولات مان اشاره خواهیم کرد.

فروش عمده مانتو زنانه و پالتو، ست اداری/ رسمی و مجلسی در انواع طرح های کلاسیک و مدرن

فروش عمده تونیک

پخش عمده لباس های ساحلی و انواع زیر سارافونی مناسب فصول گرم و سرد

پخش عمده شومیز

فروش عمده شلوار لی، پارچه ای، کتان، شلوار گت دار و بگ، دامن شلواری و…

 

برتری های برند مانترا که به آن می بالیم

برند مانترا تولید داخلی و وطنی می باشد که می توان از چند جهت به آن افتخار کرد، از این موارد می توان به کیفیت بالای دوخت و پارچه اشاره کرد. همچنین به دلیل پیروی از اصل مهمِ مشتری مداری، تولیدی مانترا؛ یکی از تولیدکنندگان برجسته است که عمده توسط آن به بازار عرضه می شود.

با توجه به قانون منع ورود به بازار ایران، رشد تولیدکنندگان داخلی بیشتر از پیش بوده و می-توان گفت که در حوزه تولید با کیفیت، ایرانیان اجناسی را نزدیک به لباس ترک تولید و به بازار عرضه می کنند که برای شما قیمت مناسب را به همراه کیفیت به ارمغان آورده است.

تولیدی مانترا با تنوع بالا در طرح و رنگ و جنس، برای تمامی سلیقه ها مناسب می باشد و با توجه به شیوع کرونا در جهان دست به فروش آنلاین پوشاک عمده زنانه زده است، زیرا اولویت اول ما سلامت شما و پس از آن رسیدن به درآمد و محبوبیت در بین مشتریان است.

فواید خرید لباس عمده از تولید کننده به صورت آنلاین

همانطور که بیان شد، پس از شروع کرونا فروش آنلاین پوشاک بیشتر از پیش مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفت. به طوری که از ارزانسرا های فروش پوشاک تا مزون دارانی که فقط برندهای خاص و پوشاک لاکچری می فروشند، به سمت این روش از خرید و فروش پوشاک عمده کشیده شدند.

از فواید این روش می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • اتلاف وقت کمتر به نسبت خرید از بازار به صورت حضوری

  • تنوع بالای کالا و امکان مقایسه اجناس عمده زنانه فقط با نشستن روی کاناپه و چند کلیک

  • انتخاب با حوصله و حتی با مشورت افرادی که نظرشان برایتان مهم است.

  • خرید لباس به صورت مستقیم از تولید کننده، بدون واسطه و در نتیجه کم شدن هزینه ها

  • امکان بررسی دقیق مشخصات و قیمت کالا بدون بیان پرسش و…

  • ثبت سفارش ساده

  • امکان دریافت سریع پوشاک عمده زنانه درب محل

  • امکان مرجوعی کالا در صورت بروز هرگونه مشکل

  • عدم نیاز به مراجعه حضوری و رفت و آمدهای بین شهری برای دریافت مد روز و…

  • ایمنی بیشتر در شرایط پاندمی کرونا که با رفتن به بازار و حضور در چنین جمعیت هایی به خطر خواهد افتاد.

  • سریع ترین روش برای پیدا کردن پوشاک عمده زنانه، تولید کنندگان، پخش کنندگان و عمده فروشان پوشاک است.

  • دریافت پشتیبانی و مشاوره همه روزه ی متخصصین صنعت پوشاک

  • خدمات پس از فروش سهل الوصول و تماس از طریق فرم تماس با ما، واتساپ، تلگرام، ایمیل و…

  • پیگیری سریع کالای سفارش داده شده

 

از کجا می توانم پوشاک عمده زنانه را تهیه کنم؟

درست است که ما تولید کننده انواع پوشاک و البسه زنانه هستیم و خود فروشنده عمده لباس زنانه، اما این دلیل نمی شود که شما را در این باب راهنمایی نکنیم و موارد مختلف را سر راه شما قرار ندهیم.

شما از چند راه می توانید لباس و را به صورت عمده تهیه کنید:

همانطور که می دانید بسیاری از وارد کنندگان هستند که از شما سفارش پوشاک عمده را گرفته و آن ها را در کشوری دیگر تهیه و به دست شما می رسانند، پس یک راه خرید عمده لباس زنانه این است.
در صورت نیاز به خرید شومیز یا تونیک و … به فروشنده عمده پک های پوشاک ترک مراجعه کنید و البسه پک شده و آماده ای را با حاشیه سود بالا تهیه کنید. این فروشندگان گاهی در اینستاگرام نیز یافت می شوند و کالاهای خود را به صورت درهم و کیلویی به فروش می رسانند.

به بازار بزرگ بروید و از بخش عمده فروشان پوشاک، هر آنچه را نیاز دارید تهیه کنید. این راه کمی پر چالش است و در صورتی که تنها هستید، نیاز به تجربه دارید. البته در صورت امکان، می توانید با یک فرد متخصص خرید خود را استارت بزنید.

با تولیدکنندگان مختلف پوشاک ارتباط برقرار کنید و پوشاک و شرایط پرداخت، تحویل و مرجوعی و… آنها را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت یکی را برگزینید.

از فروشندگان عمده پوشاک و لباس زنانه در اینترنت استفاده کنید و به سادگی از آن ها تضمین کیفیت و مطابقت کالا با اطلاعات بیان شده را گرفته و البسه مورد نظر خود را سفارش داده و بدون مراجعه حضوری و دغدغه گشتن به دنبال بهترین کالا، آن را تهیه کنید.

چرا می گویم دغدغه گشتن ندارید؟ زیرا شما می توانید در منزل خود نشسته و در این شرایط اسفبار حاکم بر جامعه (پاندمی کرونا) در تمامی سایت ها و پیج های اینستاگرام سرک بکشید و زیر باد کولر یا کنار شومینه خرید خود را از بهترین آن ها انجام دهید. (دقت کنید که اگر سایت مورد نظر از ای نماد برخوردار و تضمین صحت اطلاعات مندرج با کالای ارسالی را می دهد، حتماً مورد اعتماد تر از سایرین است.)

خرید پوشاک و لباس عمده زنانه ارزان قیمت:

تولید کنندگان لباس و عمده محصولاتی با کیفیت و ارزان ارائه می دهند. برخی افراد تصور می کنند که به دلیل ارزان بودن قیمت لباس و پوشاک عمده زنانه تولیدی ها، محصولات آنها کیفیت پایینی دارند. اما باید گفت که اینطور نیست.

دلیل اینکه قیمت لباس و پوشاک عمده زنانه ارزان تر است به چند دلیل است:

  • اول اینکه خرید پارچه برای آنها به دلیل اینکه میزان قابل توجهی است ارزان در می آید.

  • همینطور برش و دوخت آنها توسط دستگاههای اتوماتیک انجام می شود و به صورت سری دوخته می شوند.

  • همچنین فروشگاههای بزرگ و کوچک به صورت عمده و کلی از تولیدی ها خرید می کنند و این امر هم باعث می شود تا با قیمت مقرون به صرفه ای خرید کنند تا در نهایت محصول تولید شده با قیمت مناسبی به دست مشتری برسد.

  • تولیدکنندگان لباس و پوشاک عمده زنانه همیشه در صدد تولید لباس زنانه ارزان، با کیفیت و مطابق با مد روز هستند تا رضایت مشتریان را جلب کنند زیرا باعث فروش زیاد و رونق کسب و کارشان خواهد شد. یک تولید کننده لباس و پوشاک عمده زنانه می تواند با تولید محصولات مرغوب نام خود را تبدیل به یک برند در میان دیگر پوشاک نماید. در این زمان است که به سکوی پرتاب موفقیت دست یافته است و مشتریان خاص و همیشگی خود را خواهد داشت.

  • تولیدی عمده لباس زنانه تنها جایی است که فروشندگان می توانند لباس زنانه مورد نظر مشتریان خود را با کیفیت خوب و مناسب و قیمت های خوب خریداری نمایند. برخی تولیدی های لباس عمده محصولات خود را تنها به فروشگاههای بزرگ ارائه می دهند یعنی محصولات خود را به صورت کلی می فروشند اما برخی از آنها محصولات خود را هم به صورت عمده و هم به صورت تکی در اختیار خریداران قرار می دهند. حتی خرید تکی از این تولیدی ها هم برای خریداران مقرون به صرفه و اقتصادی خواهد بود.


ارزان ترین روش خرید لباس زنانه عمده

در این مورد نمی توان دقیقاً گفت که شما بهتر است از بازار بزرگ خرید کنید، از وارد کننده کالا یا تولید کننده. بلکه ما فقط می توانیم یک پیشنهاد در این باب به شما ارائه دهیم و آن، این است که حتماً چند مورد را با هم مقایسه کنید و در اولین خرید های خود از یک نفر یا یک شرکت و سایت تعداد کمی را سفارش دهید و در صورت رضایت از تمامی موارد، کار را با آن ها ادامه دهید.

پس فراموش نکنید که حتماً قبل از تهیه هر کالایی به تعداد بالا برای فروش، بومی سازی و برنامه ریزی شده خرید کنید تا متحمل ضرر و زیان و انباشت کالای خود نشوید.

البته یک نکته برای برخی از مشتریان فروش تکی لباس زنانه حائز اهمیت است که با توجه به مطالب بیان شده، شما می توانید در صورت داشتن مشتریانی با نیاز به پوشاک درجه دو و سه که مد نیز برای آنها مهم نیست، در انتهای هر فصل خرید عمده خود را انجام دهید تا قیمت کمتری را پرداخت کنید و بتوانید با داشتن حراج های مناسب مشتریان خود را مشتاق به خرید نمایید.
به طور مثال شما قادرید تا ماه آخر از فصل را به خرید لباس و پوشاک عمده زنانه بهاره اختصاص دهید تا بتوانید از تولیدکننده ها تخفیف بیشتری دریافت و فروشی با قیمت بسیار پایین تر را انجام دهید.

در نهایت این اطمینان را به شما می دهیم که حتی اگر نیاز به راهنمایی برای خرید کردن هر نوع لباس عمده از جمله لباس و پوشاک عمده زنانه داشته باشید و خرید از سایت مانترامد هدف شما نباشد، باز هم به دیده ی منت، پاسخگوی تمامی سوالات شما برای خرید عمده لباس زنانه هستیم. پس در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و یا اطلاع از محصولات سایت مانترا، با ما در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *