مجله پوشاک

نکات موثر در بررسی بهترین برندهای شال و روسری ایرانی

شال رو روسری
لطفا امتیاز دهید post

نکات موثر در بررسی بهترین برندهای شال و روسری ایرانی

یکی از عوامل موثری که در خرید شال و روسری عمده باید به آن توجه کنید، جنس پارچه است، زیرا هر جنس پارچه ای برای تهیه شال یا روسری خوب نیست و با گذشت زمان و فصل های مختلف، پارچه هایی که در یک تولیدی شال و روسری استفاده می شود، تغییر می کنند.یکی دیگر از نکات مهم در زمان انتخاب این محصول این است که باید به فصلی که قصد دارید از آن محصول استفاده کنید دقت نمایید. به عنوان مثال برای روزهای تابستانی روسری نازک و برای روزهای برفی زمستانی شال ضخیم بهترین انتخاب است.

بررسی نکات خرید شال عمده زنانه 

در ادامه به بررسی نکات خرید عمده شال و روسری زنانه صحبت خواهیم کرد. بنابراین به کلیه نکات توجه بفرمایید.

مهم ترین عوامل موثر در بررسی بهترین برندهای شال و روسری ایرانی

به طور کلی، برای شروع یک کسب و کار با سرمایه اولیه کم، قطعاً باید مهارت های جدیدی را بیاموزید و به بازاریابی مسلط شوید و مشتریان خود را راضی نگه دارید. در ادامه به برخی از اصول اساسی راه اندازی کسب و کار در صنعت روسری اشاره کرده ایم.

خرید عمده شال و روسری ارزان

اصول راه اندازی کسب و کار در صنعت روسری

بوم کسب و کار خود را طراحی کنید

بوم یک مدل تجاری مدیریت و کارآفرینی است. در این بوم مدل کسب و کار خود را توصیف می کنید و با چالش هایی روبرو می شوید.

تحقیقات بازار را انجام دهید و رقبای خود را شناسایی کنید

بازار هدف شما چه کسانی هستند؟ با رهبران بازار صحبت کنید و نظر آن ها را در مورد بررسی بهترین برندهای این محصول در آینده بپرسید. با صاحبان بوتیک و شال فروشی صحبت کنید. حتی ممکن است چندان بد نباشد که چند روز در این تجارت مشغول باشید تا بازار را بشناسید، سلیقه مخاطب را مشخص کنید و نمونه هایی از محصولاتی را که قصد تولید آنها را دارید، را مشاهده کنید.

به جنبه های حقوقی تجارت توجه کنید

حتماً مواردی مانند مالیات، مجوزهای تجاری، بیمه و قوانین وزارت کار در مورد استخدام را بررسی کنید. علاوه بر این، نیاز خود را به منابع انسانی مشخص کنید. به این نیازسنجی برای مواردی مانند بسته بندی، برش، دوخت و غیره فکر کنید.

نام تجاری خود را انتخاب کنید

نام تجاری و لوگو مواردی هستند که مشتریان شما مستقیماً با آنها سروکار دارند. بنابراین این یکی از مهمترین انتخاب ها برای کسب و کار شما است. علاوه بر این، مطمئن شوید که نام تجاری شما منحصر به فرد است.

لوگوی برند خود را طراحی کنید

لوگوی، اثر ماندگار برند شما در ذهن همه است. در طراحی لوگوی بهترین برندهای این محصول از حرفه ای ترین طراحان گرافیک کمک بگیرید و به فکر جابجایی این مفهوم باشید. بهتر است هر فردی با هر سطح هوش و درک، در نگاه اول بداند که این لوگو متعلق به شما است و حتی تشخیص دهد که کسب و کار شما چیست.

انواع شال و روسری عمده ایرانی

شناخت بیشتر روسری و انواع شال و روسری

انواع پارچه روسری یا شال شامل موارد زیر است:

  •  حریر
  • کتانی
  • ویسکوز
  • گلدار
  • ساتن
  • ابریشمی

معرفی انواع برندهای شال ایرانی پرفروش

امروزه برندهای مختلفی از شال و روسری در بازار موجود است که هر کس بسته به سلیقه و انتخابی که دارد، می تواند نمونه مدنظر خود را انتخاب کند و آن را خریداری نماید. سعی کنید در حین خرید ابتدا از کیفیت و جنس آن اطمینان حاصل کنید و سپس به خرید نمونه اقدام کنید. برای این کار بهتر است با بهترین تولیدی شال و روسری آشنا شوید.

تولید شال و روسری ایرانی

در اینجا بهترین برندهای این محصول آورده شده است که به شرح زیر است:

برند شال و روسری ستی ریس

یکی از بهترین برندهای شال جدید ، برند ستی ریس است. این برند به معنای دنیای رنگارنگ قصه ها و افسانه ها است که توسط دو نفر به نام های مهسا و غزاله طراحی شده است. این برند از تیرماه ۹۷ کار هنری خود را آغاز کرد و از آن جایی که در انتخاب این برند، دو نفر نقش داشتند، نام این برند به ۲ ریس انتخاب شد.

درحقیقت معنی اصلی این برند، نوعی احترام به بانوان ایران زمین است. برای خرید شال و خرید روسری از این برند، لازم است به سایت اینستاگرام ستی ریس بروید و با مجموعه ای از طرح ها و نقوش مختلف روسری آشنا شوید تا بتوانید طرح دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنید. طرح های به کار رفته در این روسری ها و شال ها، کاملا منحصر به فرد است و کمتر جایی مانند آن را می بینید.

به عنوان مثال، یکی از طرح های پرکاربرد این برند، طرح رقص کردی می باشد که در چندین نمونه از رنگ های مختلف طراحی شده است. در مجموع تنوع طرح و رنگ در این برند بسیار است، کافی است بر اساس سلیقه خود، یک یا چند مورد را انتخاب و خریداری کنید. از لحاظ قیمت، می توانید به پیچ اینستاگرام این برند بروید تا از قیمت های شال و روسری آن آگاهی کسب کنید.

برند شال و روسری خلعت

این برند، معتقد است که در بازار امروزی، شال و روسری جوابگوی سلیقه های متنوع مردم نبوده است و این یک مشکل اساسی در این حوزه محسوب می شود، چرا که افراد زیادی خواستار استفاده از شال یا روسری هستند و اگر به تنوع و سلیقه مردم توجه نگردد، دیر یا زود استقبال مردم از خرید طرح های جدید کمتر می شود، لذا لازم است تنوع و نقش و رنگ های جدیدی در این حوزه وارد گردد تا بتوان پیشرفت های فراوانی را در این حوزه به عمل آورد.

این برند با بهره گیری از اشعار ایرانی روی نمونه های شال و روسری خود توانسته با استقبال و محبوبیت فراوانی در این حوزه وارد شود، در نتیجه بیشترین فروش و محبوبیت خود را در بین نسل جوان داشته است. اگر خواهان خرید اینترنتی شال و روسری هستید، لازم است به صفحه اینستاگرام خلعت بروید و مدل های متنوع و رنگ های زیبای آن را ببینید و لذت ببرید.

برند شال و روسری طوبی آرتمیس

یکی دیگر از برندهای شال و روسری جدید ، برند طوبی آرتمیس است. این برند کاملا از الیاف طبیعی، محصولات شال و روسری خود را تهیه میکند، همچنین مزیت مهم این برند نسبت به سایر برندهای دیگر این است که در کنار شال و روسری خود، کیف و کفش هم متناسب با رنگ های متنوع شال و روسری خود، به بازار عرضه می کند.

این برند، شال و روسری های خود را به دو دسته تقسیم بندی می کند، طرح های اصیل و سنتی و طرح های هنری خارجی. وجود طرح و نقش در نمونه های این برند افراد زیادی را مشتاق به خرید کرده است، لذا جهت خرید لازم است به صفحه اینستاگرام این برند بروید و از دیدن صدها مدل متنوع آن لذت ببرید.

نتیجه گیری

در مجموع، امروزه بهترین برندهای شال و روسری ایرانی در مدل ها و طرح های مختلف، وارد بازار شده اند تا نیازهای سلیقه ای مردم را تامین کنند، اما هنوز هم جا برای ورود افراد حرفه ای دیگر هم وجود دارد، لذا اگر خواهان ورود به این حرفه هستید، سعی کنید از کارشناسان و افراد خبره در این حوزه کمک بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *