مجله پوشاک

❤️راهنمای خرید مانتو❤️

مانتو کتی
۵/۵ - (۱ امتیاز)

راهنمای خرید مانتو

تولیدی مانتو عمده مانترا در شیراز همراه با گروه مجرب و خوش سلیقه‌ی طراحی خود، مانتوهای زیبا با طرح‌های خاص و شیک را روانه بازار می‌کند. طرح و رنگ مانتوها برای هر موقعیت و مکان متفاوت است به همین دلیل باید پیش از خرید مانتو مکان استفاده از آن و هم‌چنین اطلاعاتی درباره‌ی موقعیت خود را مشخص کنید. یکی از اصول شیک‌پوشی تناسب قد، مدل، سایز و رنگ مانتوی انتخابی می‌باشد. کانال تولیدی مانتو شیراز همه مدل مانتو مطابق با مد روز و در همه‌ی سایزها به شما ارائه می‌کند.

برای خرید مانتو باید به چند نکته مهم در مورد خود توجه ویژه‌ای داشته باشید: استایل بدنی، قد، رنگ پوست، مکان و زمان استفاده از مانتو عوامل مهمی که در خرید مانتو بسیار تاثیر گذارند. به همین دلیل شاید زمان زیادی را برای انتخاب مانتوی دلخواه و متناسب با ویژگی‌های خود صرف کنید. با ما همراه باشید تا با چند راهنمایی خرید راحت‌تر و بهتری را تجربه کنید.

راهنمای خرید مانتو

برای داشتن یک خرید مناسب از حراج مانتو در شیراز باید دو نکته‌ی بسیار مهم را در نظر داشته باشید:

  1. انتخاب مانتو بر اساس سن

یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب یک مانتوی مناسب، سن و سال می‌باشد. مانتوی یک خانم متناسب با سن و جایگاه او در اجتماع تعیین می‌شود. با چند راهنمایی بهترین و مناسب‌ترین مانتو را تهیه کنید:

  • خانم‌های جوان: انواع مانتوهای اسپرت و لی، مانتوهایی با طرح‌های فانتزی و سنتی برای خانم‌های جوان و نوجوان بسیار مناسب است. اغلب مانتوهای دخترانه مطابق با مد روز، ساده و بدون یقه می‌باشند. در دوخت این مدل مانتوها معمولا از پارچه‌های شل استفاده می‌کنند. مثلا تولیدی مانتو ابر و باد با پارچه‌های ابر و بادی که بسیار خنک و پر کاربرد هستند، سر و کار دارد. مانتوهای کلاسیک با طرح‌های نامتقارن می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای خانم‌های نوجوانان باشد. مانتوهای ساده با رنگ‌های فانتزی و با نشاط در تولیدی مانتو حراجی، یکی از گزینه‌های مناسب برای خانم‌های جوان می‌باشد. استفاده از گزینه‌های توصیه شده در استایل، شما را خوش‌فرم‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهد.
  • خانم‌های میانسال: بهتر است سبک مانتوهای خانم‌های میانسال با خانم‌های جوان متفاوت باشد. به خانم‌های میانسال مدل‌های خانمی یا به اصلاح سرسنگین‌تر برای خرید پیشنهاد می‌شود و از پوشیدن مانتوهای اسپرت دوری کنید. مانتوهای بلندی که روی آن‌ها کار شده یا حتی مدل‌های ساده مناسب خانم‌های میانسال می‌باشد. خانم‌های پر سن و سال هم می‌توانند از مدل‌های مجلسی، ساده و طرح‌دار استفاده کنند. رنگ مانتوی خانم‌های میانسال بر حسب سلیقه و موقعیت اجتماعی آن‌ها تعیین می‌شود ، معمولا در مهمانی‌های رسمی و اداری از طیف رنگ‌های تیره و در مهمانی‌های غیر رسمی و خانوادگی از طیف رنگ‌های شاد و روشن استفاده می‌کنند.
  1. رنگ پوست در انتخاب مانتو

رنگ پوست در انتخاب رنگ مانتو نقش مهمی دارد زیرا ممکن است بسیاری از رنگ‌ها با پوست شما همخوانی نداشته باشد به همین عمده فروشی مانتو در شیراز همه‌ی رنگ‌ها را تولید می‌کند تا هر طیف رنگ پوستی بتواند رنگ خود را انتخاب کند. . بنابراین توصیه می‌شود طیف رنگ پوستی خود را مشخص کرده و با استفاده از راهنمای زیر رنگ مناسب را گزینش کنید.

  • پوست تیره

افرادی با پوست تیره معمولا چشم‌ها و موهای مشکی یا قهوه‌ای تیره دارند. بنابراین این افراد باید مانتویی را انتخاب کنند که با رنگ پوست آن‌ها مغایرت داشته تا چهره را از یکنواختی بیرون آورده و جذابیت بیش‌تری داشته باشد. برای افراد با پوست تیره رنگ‌های صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم و طوسی روشن مناسب و رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای تیره، فیروزه‌ای، سبز یشمی و قرمز تیره نامناسب می‌باشند. افراد با رنگ پوست تیره از پوشیدن مانتو با رنگ‌های گرم و تیره خودداری کنند. اما اکثر مکان‌های رسمی مثل اداره‌ها مانتوهایی با رنگ‌های مشکی و سرمه‌ای را به عنوان لباس رسمی در نظر دارند بنابراین نمی‌توان به طور کامل آن‌ها را حذف کرد. اما تا حد ممکن استفاده از رنگ‌های تیره را به حداقل برسانید. در کانال عمده فروشی مانتو شیراز انواع مانتوهای اداری با رنگ‌های متفاوت را مشاهده کنید.

  • پوست معمولی

این افراد رنگ پوست میانه‌ای یعنی نه زیاد تیره و نه زیاد روشن دارند و تقریبا می‌توانند از هر رنگی استفاده کنند زیرا هر دو رنگ‌های تیره و روشن با پوست این افراد مغایرت دارد. اما در بهترین حالت از مانتویی استفاده کنید که با رنگ چشم‌هایتان هماهنگی داشته باشد. برای این افراد رنگ‌های بژ، آبی، سرمه‌ای، گندمی، مشکی و صورتی مناسب و رنگ‌های مغز پسته‌ای، بنفش، قهوه‌ای تیره و قرمز نامناسب می‌باشند. تنها رنگ‌هایی که این گروه پوستی نباید به کار ببرند، رنگ‌های نزدیک به پوست است.

  • پوست روشن

اکثر این افراد موهای بور و روشن دارند و رنگ چشم آن‌ها قهوه‌ای روشن، آبی، سبز یا طوسی می‌باشد. رنگ‌هایی مناسب این افراد است که با رنگ پوستشان مغایرت داشته باشد. می‌توانید از تولیدی مانتو ارزان قیمت شیراز انواع رنگ‌های مناسب پوستتان را تهیه کنید. برای پوست‌های روشن رنگ‌های آبی ملایم، قهوه‌ای، بژ و آبی سیر مناسب و رنگ‌های قرمز، صورتی، نارنجی، زرد، ارغوانی و سفید نامناسب می‌باشد. به طور کلی این افراد با استفاده از رنگ‌های خشن و روشن تضاد کافی با رنگ پوستشان را ایجاد می‌کنند. رنگ‌های گرم گزینه‌ی مناسبی برای استفاده نمی‌باشد.

سخن آخر

تولیدی مانتو شیراز با انواع مدل‌ها در رنگ‌های متفاوت نیاز همه‌ی خانم‌ها را برآورده می‌کند. هم‌چنین گروه طراحی در تلاش است با طراحی جدیدترین مدل‌های مانتو، خانم‌های شیک‌پوش و مد روز را راضی نگه دارد. اما معمولا انتخاب بین مدل‌های متنوع کمی سخت به نظر می‌رسد. خانم‌ها می‌توانند با اطلاع از ویژگی‌های ظاهری خود مثل فرم اندام، سایز و رنگ پوست، بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند.

سوالات متداول
  1. کدام مدل‌های تولیدی مانتو شیراز مناسب خانم‌های جوان می‌باشد؟

مانتوهای اسپرت، طرح‌های فانتزی و سنتی، مانتوهایی با پارچه‌های شل و مانتوهای کلاسیک با طرح‌های نامتقارن گزینه‌های مناسبی هستند. اما در کل امروزه ساده‌پوشی بین جوانان بسیار رواج پیدا کرده است.

  1. چه رنگ‌هایی برای پوست‌های معمولی مناسب می‌باشد؟

این نوع پوست معمولا از همه‌ی رنگ‌ها می‌توانند استفاده کنند. اما استفاده از رنگ‌های نزدیک رنگ پوست برای آن‌ها توصیه نمی‌شود. رنگ‌های بژ، آبی، گندمی، سرمه‌ای، مشکی و صورتی گزینه‌های مناسبی هستند.

  1. چگونه بین مدل‌های متنوع تولیدی مانتو شیراز، مانتوی مناسب انتخاب کنیم؟

ابتدا باید تمام ویژگی‌های ظاهری مثل استایل بدنی، سایز، فرم و رنگ پوست خود را مشخص کرده و با استفاده از راهنمایی‌ها مانتوی مناسب استایل خود را انتخاب کنید.

مانتو کتی
مانتو کتی
مانتو کتی
مانتو کتی
مانتو کتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *