مجله پوشاک

تولیدی مانتو تهران- راهنمای خرید مانتو

تولیدی مانتو تهران
لطفا امتیاز دهید post

مقدمه

طراحی مانتوهای تولیدی مانتو تهران مربوط به طراحان جوان خوش ذوق و خوش سلیقه می‌باشد. اکثر خانم‌های ساکن تهران، جوان و مطابق با مد روز هستند، بنابراین فروش مانتو عمده در تهران رونق فراوانی دارد. مانتو یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین پوشش‌ها در کشورهای اسلامی محسوب می‌شود که خانم‌ها برای حضور در اجتماعات مختلف به آن نیاز دارند. به همین دلیل خرید مانتو یکی از بخش‌های مهم خرید لباس برای خانم‌ها به حساب می‌آید. انتخاب مناسب‌ترین و ایده‌آل‌ترین مانتو برای یک خانم کار آسانی نیست و ممکن است زمان زیادی را برای خرید مانتو اختصاص دهد.

برای خرید مانتو عمده از تولیدی مانتو تهران متناسب با زمان و مکان مورد نظر باید اطلاعاتی در مورد استایل و فرم بدنی خود داشته باشید. تناسب طرح، مدل، قد و سایز مانتو انتخابی تاثیر بسیار زیادی در شیک‌پوشی و استایل شما خواهد داشت. با ما همراه باشید تا اطلاعاتی درباره خرید مناسب با استایل بدنی شما را در اختیارتان قرار دهیم.

راهنمای خرید مانتو

پیش از خرید مانتو باید توجه کنید که مانتویی که می‌خواهید بخرید کاملا سایز شما باشد و هم‌چنین در انتخاب طرح و رنگ آن دقت داشته باشید تا یک استایل شیک بسازید.

مکان استفاده از مانتو را نیز بسنجید تا در موقعیت‌ها بهترین مدل‌های تولیدی مانتو در تهران را بخرید. چند راهنمایی مهم برای شناخت استایل:

  1. افراد با سینه‌های بزرگ

این دسته از خانم‌ها باید مانتوهایی را انتخاب کنند که بالاتنه‌ی آزادتری داشته باشد تا کمی از حجم بالاتنه را کاهش دهند. پوشیدن مانتوهای تنگ و جذب باعث کشش پارچه‌ی اطراف بالاتنه شده و موجب جلب توجه می‌شود. مانتوهایی که در قسمت جلو دو ردیف دکمه دارند یا روی قسمت بالاتنه جیب کار شده باشند، بالاتنه را حجیم‌تر نشان داده و مناسب این خانم‌ها نمی‎‌باشند. اما اگر مانتوهای دکمه‌دار تولیدی مانتو تهران را دوست دارید می‌توانید برای پوشاندن بالاتنه از روسری‌هایی رنگی یا وسایل جانبی استفاده کنید. وجود چین و پلیسه در پارچه‌ی قسمت بالاتنه یا مانتوهایی که در قسمت زیر سینه با کش جمع می‌شوند، سایز بالاتنه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این دسته از خانم‌ها مانتوهایی با بالاتنه ساده و آزاد می‌باشد. هم‌چنین مانتوهایی با دامن چین دار یا پلیسه، توجه را از بالاتنه دور کرده و استایل مناسب‌تری را برای شما می‌سازد.

 

  1. افراد با سینه‌های کوچک

طرح‌های متفاوت مانتو عمده تهران برای این دسته از خانم‌ها بسیار مناسب می‌باشد. اغلب این خانم‌ها اندامی به شکل گلابی دارند یعنی پایین تنه آن‌ها بزرگ‌تر از بالاتنه است بنابراین باید بین بالاتنه و پایین تنه تناسب و تعادل ایجاد کنند. مانتوهای طرح‌دار با رنگ روشن در تولیدی مانتو مشهد با شلوارهای ساده و یکرنگ گزینه‌ی بسیار مناسبی برای این خانم‌ها می‌باشد. مانتوهایی با طرح‌های بسیار بزرگ انتخاب مناسبی نیستند اما در عوض مانتوهایی با طرح‌های متوسط که زیاد بزرگ یا زیاد کوچک نیستند، بسیار مناسب می‌باشند. وجود تزئینات توجه برانگیز در قسمت بالاتنه باعث می‌شود که بالاتنه بزرگ‌تر دیده شود. هم‌چنین مانتوهایی که در قسمت زیر سینه معمولا با کش جمع می‌شوند، بالاتنه را کمی بزرگ‌تر نشان می‌دهند. طرح‌هایی از عمده فروشی مانتو تهران که پارچه‌هایی براق یا بافت‌دار دارند نیز تاثیر زیادی در حجم بالاتنه دارند. اما در نهایت بهترین و مناسب ترین گزینه برای این دسته از خانم‌ها مانتوهایی که در قسمت بالاتنه دارای تزئینات زیادی مثل دکمه، قلاب دوزی و گلدوزی می‌باشد.

 

  1. انتخاب مانتو بر اساس رنگ پوست

انتخاب رنگ لباس معمولا سلیقه‌ای است و اغلب به همین دلیل از تاثیر رنگ‌ها غافل شده و تنها به سلیقه‌ی خود اکتفا می‌کنیم. در صورتیکه استفاده از اصول و قواعد رنگ‌ها در انتخاب رنگ مانتو باعث خوش‌فرم شدن‌تر لباس می‌شود در نتیجه استایل شما شیک و خاص به نظر می‌رسد. امروزه رنگ‌ها تاثیر زیادی در مد و فشن دارند بنابراین برای هماهنگی رنگ مانتو و رنگ پوست ابتدا باید با طیف‌های مختلف رنگ پوست آشنا شوید:

  1. پوست‌های تیره

افرادی که پوست تیره دارند بهتر است به سمت خرید مانتو عمده از تهران با رنگ‌های روشن نظیر صورتی، گلبهی، سفید، کرمی، خاکی و آبی روشن بروند و از انتخاب رنگ‌هایی مثل مشکی، زرشکی و سرمه‌ای که در طیف رنگ‌های تیره قرار دارند، خودداری کنند. اما در اکثر اداره‌های دولتی مانتوهای اداری با رنگ‌های سرمه‌ای و مشکی بسیار کاربرد دارد و نوعی رنگ رسمی محسوب می‌شود اما تا جایی که امکان دارد استفاده از طیف تیره را به حداقل برسانید.

 

  1. پوست‌های روشن

این دسته از خانم‌ها باید مانتوهایی را انتخاب کنند که رنگ مانتو با رنگ پوست آن‌ها در تضاد باشد به عنوان مثال رنگ‌های قهوه‌ای، بژ، آبی سیر و مشکی گزینه‌های مناسبی هستند اما در مقابل رنگ‌هایی مثل قرمز، صورتی و ارغوانی انتخاب مناسبی نیستند. در کل استفاده از رنگ‌های گرم در مانتو برای پوست‌های روشن توصیه نمی‎‌شود.  

 

  1. پوست‌های معمولی ( گندمی)

یکی از رنگ پوست‌هایی است که از هر مدل و رنگ مانتوهای تولیدی مانتو تهران می‌توانند استفاده کنند زیرا هر دو رنگ روشن و تیره با پوست این افراد مغایرت دارد بنابراین استفاده از هر دو رنگ برای آن‌ها گزینه‌های خوبی می‌باشد. اما بهتر است رنگ قسمتی از مانتو را هماهنگ با رنگ چشمان خود انتخاب کنید. یکی از نکاتی که باید توجه داشته باشید این است که استفاده از رنگ‌های خیلی نزدیک به رنگ پوست مناسب نمی‌باشد. به عنوان مثال اگر رنگ پوست شما زیتونی است، استفاده از مانتوهایی با رنگ زیتونی و قهوه‌ای توصیه نمی‌شود.     

 

سخن آخر         

گروه طراحی با فروش عمده مانتو بازار بزرگ تهران رونق و تحول بزرگی در صنعت مد ایجاد کردند. اکثر خانم‎‌های ساکن تهران افرادی خوش‌پوش و شیک هستند که اهمیت زیادی به ظاهر خود می‌دهند و به دنبال مدل‌های مانتو جدید در عین حال خاص می‌گردند. البته طراحی تولیدی مانتو شیراز نیز با استفاده از ایده‌های معماری بسیار خاص و ظریف می‌باشد.

سوالات متداول

  1. چه عواملی در شیک‌پوشی و استایل موثر است؟

تناسب قد، سایز، طرح و رنگ مانتو استایل خاص و شیکی برای خانم‌ها به وجود می‌آورد.

 

  1. خانم‌هایی با رنگ پوست تیره بهتر است از چه رنگ‌هایی در استایل خود استفاده کنند؟

رنگ‌هایی که با پوست آن‌ها در تضاد است مثل صورتی، گلبهی، آبی روشن، کرمی و خاکی

 

  1. چه رنگ‌هایی برای خانم‌هایی با پوست‌های روشن مناسب نمی‌باشد؟

رنگ‌های گرم تولیدی مانتو تهران مثل قرمز، ارغوانی و صورتی انتخاب مناسبی برای پوست‌های روشن نیستند.

 

تولیدی مانتو تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *