مجله پوشاک

بروزترین مدل‌های مانتو در تولیدی مانتو مشهد

بروزترین مدل‌های مانتو
۲.۶/۵ - (۵ امتیاز)

بروزترین مدل‌های مانتو در تولیدی مانتو مشهد

مانتو یکی از مهم‌ترین پوشش‌ها در کشورهای اسلامی محسوب می‌شود به همین دلیل مانتو عمده مانترا، تولیدی مانتو شیراز با ایجاد شعبه‌های دیگر در مشهد و تهران در صدد است تا یکی از نیازهای اساسی خانم‌ها را برطرف کند. انتخاب و خرید مانتو برای یک خانم مسئله‌ی مهمی است زیرا باید همه‌ی جوانب ازجمله سایز، استایل بدنی، رنگ، فصل سال، نوع پارچه، مدل مانتو و … را در نظر بگیرد تا انتخابی مناسب و ایده‌آل داشته باشد.

گروه طراحی تولیدی مانتو مشهد در تلاش است تا با دوخت مدل‌های متنوع مانتو، استایل شیک‌پوشی را در خانم‌ها در رواج دهد. از آن‌جا که مانتوی یک خانم معرف شخصیت و استایل ظاهری او است بنابراین باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید. رنگ‌ و نوع پارچه در تولیدی مانتو تهران نقش مهم و کاربردی دارد چونکه هر فصل سال پارچه‌ی مخصوص خود را می‌طلبد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با معرفی انواع پارچه شما را برای خرید راحت‌تر راهنمایی کنیم.

راهنمای نوع پارچه تولیدی مانتو مشهد

جنس پارچه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در هنگام انتخاب و خرید عمده مانتو در مشهد به آن دقت کنید. برخی پارچه‌ها پس از شست‌وشو آب رفته که اکثرا تنگ و کوتاه می‌شوند، برخی دیگر پس از شست‌وشو چروک شده و به راحتی اتو نمی‌شوند. پرز انداختن و نخ‌کش شدن پارچه از جمله مسائلی است که توجه به آن ضروری می‌باشد بنابراین با مطالعه راهنمای زیر مانتویی با بهترین و مناسب‌ترین پارچه را انتخاب کنید.

  1. پارچه پشمی

این جنس پارچه مناسب فصل زمستان می‌باشد زیرا گرمای زیادی را می‌تواند نگه دارد اما از پوشیدن آن در مکان‌های سرپوشیده و بسته اجتناب کنید.

  1. پارچه نایلونی

جنس پارچه‌هایی نایلونی از الیاف مصنوعی و پنبه می‌باشد. این نوع پارچه‌ها در برابر ساییده شدن و کشیدگی بسیار مقاوم هستند. برای روزهای بارانی بسیار مناسب می‌باشند زیرا رطوبت کمی را به خود جذب می‌کنند. نخ‌کش شدن یکی از معایب پارچه‌های نایلونی می‎‌باشد.

  1. پارچه پلی استر

پلی استر یکی از پارچه‌های محبوب در تولیدی مانتو شیراز است که از الیاف مصنوعی تهیه می‌شود. این نوع پارچه‌ بسیار سبک می‌باشد و اصلا چروک نمی‌شود. بنابراین یک انتخاب‌ مناسب برای خانم‌های شیک‌پسند می‌باشد همچنین به علت مقاومت بسیار بالای پارچه، به راحتی می‌توانید آن را اتو کنید.

  1. پارچه فاستونی

معمولا در دوخت فرم‌های اداری، کت و شلوار، مانتو و دامن از پارچه‌های فاستونی استفاده می‌کنند زیرا ایست فوق‌العاده‌ای دارد. بافت پارچه‌های فاستونی ترکیبی از پلی استر و نخ می‌باشد. انواع پارچه‌های فاستونی در عمده فروشی مانتو در مشهد شامل پشم، پلی استر و کرک است.

  1. پارچه ریون

پارچه‌های ریون به علت قدرت کشسانی بالا، از ضخامت کمتری برخوردار هستند. ریون یکی از پرطرفدارترین‌ پارچه‌ها در دوخت مانتوهای دخترانه می‌باشد. پارچه‌های ریون از الیاف مصنوعی درست شده‌اند، به همین دلیل زود چروک نمی‌شوند اما در صورت تعریق بدن، بوی نامطبوعی ایجاد می‌کنند.

  1. پارچه پرشیا

یکی از پارچه‌های مقرون به صرفه در تولیدی مانتو شیراز می‌باشد. مانتوهایی با جنس پارچه‌ی پرشیا به علت نسبتا ارزان بودن، بسیار پرطرفدار هستند. از مزیت‌های پارچه‌ی پرشیا می‌توان به چند مورد اشاره کرد: چروک نمی‌شوند، پرز نمی‌گیرند، خیلی نرم و لخت هستند و در هنگام شستشو تغییر رنگ نمی‌دهند.

  1. پارچه جین

پارچه‌های جین یا به عبارتی همان پارچه‌های لی، کشی نیستند. معمولا مانتوهایی با جنس جین را معمولا در فصل‌های بهار و پاییز استفاده می‌کنند زیرا در این فصل‌ها هوا کمی سردتر است و پارچه‌های جین از نفوذ سرما جلوگیری می‌کنند. ضخامت پارچه‌های جین متفاوت است بنابراین با توجه به استفاده آن در دوخت شلوار، پیراهن، مانتو و … از ضخامت‌های متفاوت پارچه‌های جین استفاده می‌کنند. 

  1. پارچه نخی

پارچه‌های یکی از پرتنوع‌ترین پارچه‌ها در عمده‌ فروشی مانتو در مشهد می‌باشد. این پارچه‌ها تنوع طرح و رنگ بالایی دارند. مانتوهای نخی یکی از پرطرفدارترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها در فصل تابستان می‌باشند زیرا بسیار نازک، شبک و خنک هستند. همچنین رنگ‌های شاد و متنوع این پارچه‌ها بانوان جوان خوش ‌ذوق و خوش سلیقه زیادی را به خود جذب می‌کند.

  1. پارچه چرم

پارچه‌های چرم به دو دسته‌ی طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند. پارچه‌های چرم معمولا در فصل‌های پاییز و زمستان کاربرد دارند زیرا از نفوذ سرما جلوگیری می‌کنند. نوع چرم استفاده شده، یکی از نکاتی که باید در خرید مانتوهای چرم به آن توجه داشته باشید تا مانتوی شما عمر طولانی‌تری داشته باشد. معمولا چرم‌های بی‌کیفیت زود پوسته پوسته می‌شوند.

  1. پارچه تریکو

پارچه‌ی تریکو نوعی پارچه‌ی فانتزی است که معمولا در تولیدی مانتو شیراز استفاده می‌شود. تریکو در دو نوع ساده و طرح‌دار وجود دارد. پارچه‌های تریکو طرح‌دار، دارای نقش‌های متنوع و رنگ‌های فانتزی می‌باشد. بنابراین اگر می‌خواهید متفاوت و خوش ذوق به نظر برسید، مانتوهای ساده با پارچه‌ی تریکو می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

  1. پارچه کودری

پارچه‌های کودری به پارچه‌های پنبه‌ای معروف هستند و جنس بسیار خنک و نرمی دارند و برای تابستان بسیار مناسب می‌باشد. اما یکی از معایب پارچه‌های کودری این است که پس از شستشو اصطلاحا آب می‌روند.

 

  1. پارچه شانتون

سبک شانتون بسیار متنوع و متفاوت می‌باشد و یکی از پارچه‌های پرفروش تولیدی مانتو مشهد در تابستان است.

  1. پارچه پرادا

این نوع پارچه‌ها معمولا وارداتی هستند. در دوخت مانتوهای اداری از این نوع پارچه‌ها استفاده می‌کنند زیرا استایل زیباتری برای خانم‌ها می‌سازد. پارچه‌های پرادا با رنگ‌های خاص و جذاب محبوبیت پیدا کرده است.

  1. پارچه دیور

پارچه‌های دیور قدرت کشسانی بالایی دارند. به علت تنوع و رنگ‌بندی وسیع یکی از پارچه‌های کارآمد در دوخت مانتو می‌باشند.

  1. پارچه ساتن

پارچه‌های پر تنوع ساتن به دو دسته براق و مات تقسیم می‌شوند. رنگ‌بندی ساتن‌ها بسیار زیاد است و معمولا در مزون‌های مانتو مجلسی کاربرد فراوانی دارند.

  1. پارچه حریر

حریر مانند ساتن تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد اما جنس آن نسبت به پارچه‌های ساتن نرم‌تر و لطیف‌تر می‌باشد و در دوخت مانتو مزونی کاربرد فراوانی دارند.

 

سخن آخر

پارچه‌ها نقش مهمی در تولیدی مانتو مشهد دارند. با تنوع زیاد رنگ، مدل و جنس پارچه‌ها انتخاب مانتوی مناسب کمی دشوار به نظر می‌رسد اما اگر فصل را یکی از فاکتورهای خرید مانتو در نظر بگیرید، خرید راحت‌تری را تجربه می‌کنید. مانتو با جنس پارچه عالی و با کیفیت، طول عمر بیشتری دارد بنابراین حتما در جنس پارچه دقت نمایید. گروه طراحی مانترا، تولیدی مانتو شیراز، با استفاده از انواع پارچه‌ها در سبک و رنگ‌های متفاوت و متنوع، رضایت اکثر خانم‌ها را به خود جلب کرده است. مانتوی مورد علاقه با پارچه‌های خاص را از مانترا بخواهید.   

سوالات متداول

  1. از چه پارچه‌هایی در دوخت فرم‌های اداری استفاده می‌شود؟

معمولا از پارچه فاستونی با ترکیب پلی‌استر و نخ استفاده می‌کنند اما پارچه‌های وارداتی پرادا نیز در دوخت فرم‌ها تاثیر دارند. پرادا به علت داشتن رنگ‌های خاص از محبوبیت بیشتری برخودار است.

 

  1. برای دوخت مانتوهای مجلسی چه پارچه‌هایی توصیه می‌شود؟

پارچه‌های حریر و ساتن با تنوع زیاد در رنگ و طرح، در مزون‌های مانتو مجلسی طرفداران بسیاری دارند. پارچه تریکو با طرح‌های فانتزی نیز می‌تواند برای مانتوهای مجلسی دخترانه مناسب باشد. 

  1. کدام پارچه‌های تولیدی مانتو شیراز برای فصل سرما مناسب می‌باشد؟

پارچه پشمی و چرم به علت جلوگیری از نفوذ سرما بسیار مناسب فصل زمستان هستند و پارچه‌ی جین به دلیل ضخامت کمی که دارند برای فصل بهار و پاییز و پارچه‌ی نایلونی به علت جذب کم رطوبت برای روزهای بارانی مناسب می‌باشند.

 

بروزترین مدل‌های مانتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *